Wednesday, February 26, 2014

Kerja gila~Movie Sejoli Misi Mencantas Cinta

Layan je la. 
Tidak ketinggalan untuk menonton movie ni. Ok best. Boleh release stress tension. 
Sedikit pasal cerita nih. 
 Filem Sejoli mengisahkan cerita perjalanan Joe (Bront Palarae) ke Phuket setelah hatinya hancur disebabkan ditinggalkan Nita (Izara Aishah). Semasa ke sana, Joe bertemu dengan Gina (Maya Karin) yang turut ke Phuket selepas ditinggalkan kekasihnya Hardy (Remy Ishak). Selepas berlaku beberapa insiden yang menyatukan mereka, mereka mendapat tahu bahawa mantan kekasih mereka, Nita dan Hardy sedang bercinta.

Mereka berpakat untuk membantu antara satu sama lain bagi melupakan bekas pasangan masing-masing, tapi dalam pada masa yang sama mereka masih gagal untuk melupakan bekas pasangan mereka. Dan, apabila mereka mendapat tahu yang Nita akan berkahwin dengan Hardy, mereka bercadang untuk merosakkan perkahwinan tersebut sebagai jalan untuk mendapatkan semula bekas pasangan masing-masing.

Pelbagai taktik kotor dilakukan oleh Joe dan Gina dengan harapan hubungan Nita dan Hardy akan berakhir bersama bantuan sahabat baik mereka Lola (Dira Abu Zahar) dan Tompy (Azad Jazmin) sehingga tibanya hari pernikahan Nita dan Hardy.




Last sekali Gina & Joe.
Nita & Hardy.
Happy ending....  
Lot of LOVE....


2 comments:

:::Anisazizi baby:::

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

:::Raikan Cinta:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Renungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...