Monday, May 23, 2011

Induksi I.A.B Genting Pahang

17 mei - 19 mei telah pi induksi under KPM di I.A.B Genting. Dengan jasa baik abg ku telah hantar kr Genting sana. seramai 57 org dr gred 27, 29 n 41 yang sertai KISSM ni. sbb jumlah dia yang sedikit KPM bt setahun sekali je untuk Kumpulan I.

hari pertama sampai kul 12tgh. lepas cek in di bilik A424, semua angkut brg pastu relax jap smbil tgu kul5. bermula dgn taklimat kursus ttg KISSM. Malam ada perbincangan dgn kumpulan ddgn tajuk DASAR KERAJAAN & PKPA. Sume kwn bagi kerjasama untuk selesai kan tugasan kumpulan ni.

hari kedua stat 7.15 dh turun g makan pagi pastu nek tangga ke bilik kuliah dgn ceramah dll. dari 8.00pg - 10.00mlm.. Ilmu penuh di dada dgn ceramah sume tue.. Disebabkan esk hari ada peperiksaan induksi ttg Perintah AM, PKPA dll.... jenuh nk study... Lepas ceramah kul10.00 rehat2 jap pastu study la sampai kul1...

kul 5 di hari 19.mei 2011, bangun balik untuk ulangkaji. peperiksaan pada jam 8.30pagi. jam 7.15 pagi dh turun sarapan. pastu nek ke dewan kuliah untuk peperiksaan. Dengan cemas n takut untuk exam kali ni. Cemas dan takut dia macam len macam skit. Alhamdulillah segala dapat ditempuhi dengan baik.

Terima Kasih kpd urusetia dan kawan2 yang len. Semoga kita berjaya untuk KISSM ni. Amminnn...

INI GAMBAR KENANGAN UNTUK TATAPAN SEMUA




2 comments:

:::Anisazizi baby:::

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

:::Raikan Cinta:::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Renungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...